Jump to content

Ludozee

Members
  • Content Count

    781
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ludozee

  • Rank
    (6) Magician

Contact Methods

  • MSN
    lukas@dimail.nl
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Utrecht, Holland
  • Interests
    Star Wars, Discworld, Going out, Reading, Harry Potter, Lord of the Rings... ANARCHY ONLINE!!!1!11one!
  1. I thought it was 'Powered Armor' :ph34r:
  2. Why thank you Anything in particular you talking about here Hades?
  3. Yup, true. And if those babies can't stretch enough, we eat them.
  4. Fallout will always have a special place in my heart. Not a single game has offered me that same amount of pure gameplay and atmosphere as Fallout.
  5. Hmm, we *do* have our national snack, tho I find it hard to believe it has anything to do with it
  6. I'm Dutch, 1,87 and I don't even feel tall compared to some of my fellow countrymen. Pretty funny tho... I thought all Northern European people share the same Germanic ancestry, so why are we the tallest nation?
  7. Not funny as such, but for historical reasons:
  8. Yeah, its not just the Muslims who have extremist sentiments... In Holland, the SGP (A right wing christian party) actually doesn't allow women to become a member. Also, they have demonstrated at Madonna concerts since they don't like it that Madonna uses the cross symbol in her concert. Heck... they even filed a lawsuit against her for that concert. Luckily, most people just ignore them
  9. Fahrenheit 9/11. Yep, its that time of the year again...
  10. 1. What is your age? 23 2. What is your favorite color? Octarine (a fluorescent greenish-yellow purple) 3. List some interests. Terry Pratchett, books, movies, the internet, drinking a beer with my friends, 4. What kind of music do you like? From Bach to ghey 80ies music... 5. What genre of movies do you like? Cheesy comedies, slick-looking Sci-Fi, thrilling thrillers, action-packed actionmovies, dramatic drama's, you get the point... 6. What genre of video games do you like? RTS, (MMO)RPG, and a weak spot for Heroes of Might and Magic 7. What quality do you most
  11. Oh yes I do remember you, don't be sad Edit: btw, speaking of Rosbjerg, does he still hang around here? That was a great guy for a decent discussion :D
  12. Heh, pretty cool to see you guys still hanging out here Funny, I didn't expect to see so many familiar names here :D
  13. Zomg, must have been a ninja And thanks for the WB guys
×
×
  • Create New...