Jump to content

Funny Stuff: Revenge of the Funny


Recommended Posts

166904307_279110197104139_15054926194248

  • Haha 1
  • Gasp! 2

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

169819310_3661802673929008_2508459043770

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

171368056_10221113130320057_174492363047

  • Like 5

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

only startrek worth of watching - yeah I sad it, what you gonna do about it?

 

Edited by Chilloutman
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1

I'm the enemy, 'cause I like to think, I like to read. I'm into freedom of speech, and freedom of choice. I'm the kinda guy that likes to sit in a greasy spoon and wonder, "Gee, should I have the T-bone steak or the jumbo rack of barbecue ribs with the side-order of gravy fries?" I want high cholesterol! I wanna eat bacon, and butter, and buckets of cheese, okay?! I wanna smoke a Cuban cigar the size of Cincinnati in the non-smoking section! I wanna run naked through the street, with green Jell-O all over my body, reading Playboy magazine. Why? Because I suddenly may feel the need to, okay, pal? I've SEEN the future. Do you know what it is? It's a 47-year-old virgin sitting around in his beige pajamas, drinking a banana-broccoli shake, singing "I'm an Oscar Meyer Wiene"

Link to post
Share on other sites
  • Like 1
  • Haha 2

"The man of virtuous soul commands not, nor obeys. Power, like a desolating pestilence, pollutes whate'er it touches; and obedience, bane of all genius, virtue, freedom, truth, makes slaves of men, and of the human frame a mechanized automaton."

P.B. Shelley

Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Guard Dog said:

classic

I'm the enemy, 'cause I like to think, I like to read. I'm into freedom of speech, and freedom of choice. I'm the kinda guy that likes to sit in a greasy spoon and wonder, "Gee, should I have the T-bone steak or the jumbo rack of barbecue ribs with the side-order of gravy fries?" I want high cholesterol! I wanna eat bacon, and butter, and buckets of cheese, okay?! I wanna smoke a Cuban cigar the size of Cincinnati in the non-smoking section! I wanna run naked through the street, with green Jell-O all over my body, reading Playboy magazine. Why? Because I suddenly may feel the need to, okay, pal? I've SEEN the future. Do you know what it is? It's a 47-year-old virgin sitting around in his beige pajamas, drinking a banana-broccoli shake, singing "I'm an Oscar Meyer Wiene"

Link to post
Share on other sites

image.jpeg.1292dd97296e04f1878b9ac3f7dcf752.jpeg

  • Haha 2

"The man of virtuous soul commands not, nor obeys. Power, like a desolating pestilence, pollutes whate'er it touches; and obedience, bane of all genius, virtue, freedom, truth, makes slaves of men, and of the human frame a mechanized automaton."

P.B. Shelley

Link to post
Share on other sites

image.thumb.jpeg.6a9ca5851079f41797620f9d60d13c6a.jpeg

  • Haha 6
  • Gasp! 1

"The man of virtuous soul commands not, nor obeys. Power, like a desolating pestilence, pollutes whate'er it touches; and obedience, bane of all genius, virtue, freedom, truth, makes slaves of men, and of the human frame a mechanized automaton."

P.B. Shelley

Link to post
Share on other sites

169150820_3168627626691440_1044141753107

  • Like 1
  • Haha 1
  • Hmmm 1

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

168497938_1236062890124650_7512956884256

  • Haha 3

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

170433587_4186591258115001_3520575893823

  • Like 5

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

171016883_2250934208373619_7628859382423

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Haha 3

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

171158433_1746947595486806_3856868588873

  • Haha 2
  • Sad 1

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

 

  • Haha 1

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

006e943ebf0063b2ef74abaf19fc2e246b3b70da

  • Haha 3

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites

europe_middle_earth.jpg

The world according to Westerners especially Europeans.

  • Like 3
  • Gasp! 1

“If we are to have another contest in the near future of our national existence, I predict that the dividing line will not be Mason and Dixon's but between patriotism and intelligence on the one side, and superstition, ambition and ignorance on the other.” 

-Ulysses S. Grant

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Raithe said:

 

Was there such a thing as furries in 1960? He could have had some... interesting encounters on the way home.

rowsdower_sig.jpg.0f13980282a9229af0f1609eb6dee060.jpg
I wonder if there is beer on the sun

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Keyrock said:

Was there such a thing as furries in 1960? He could have had some... interesting encounters on the way home.

With Reed's character, he'd have probably offered them a drink and enjoyed every minute of it.

"Cuius testiculos habeas, habeas cardia et cerebellum."

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...