Jump to content

Ant Hills still not fixed - LATEST Patch.


Recommended Posts

On 9/6/2020 at 5:39 PM, Skjoldur said:

Did not happen for me. I tried this yesterday, killed all ants in the ant hill and two dozen worker outside but when I checked, there wasn't a single egg. At some point, the hill was full of soldiers again but no eggs to be seen. 

If you're still having issues with this let me know. I can aid you in killing off all the ants and getting you those eggs. Since the latest patch it has been made easier to get the eggs and they do spawn a ton of eggs if you're patient. This time you don't have to kill off the whole colony either. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, flo13000 said:

vous n'avez pas de problèmes de sauvegardes ?? quand je veux demarrer ma dernière sauvegarde le jeux plante on est plus de 100 personnes à être bloqué ... faut-il tout recommencer? ou faut-il se faire rembourser ce jeux? franchement cela fait deux fois que je recommence que je construit des super base que je passe du temps dessus pour 30 euros je m'attendais à ce que le jeux fonctionne bien et c'est le cas sauf pour revenir sur nos sauvegardes où il plante .. Donc vous avez une solution? 

Plus précisément, quels sont les problèmes que vous avez? Votre jeu ne se charge-t-il pas ou ne s’écrase-t-il pas ? Si c’est une population de fourmis, je peux essayer de t’aider avec ça. Veuillez préciser le problème exact avec le jeu. Merci 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, RazielDERF said:

Plus précisément, quels sont les problèmes que vous avez? Votre jeu ne se charge-t-il pas ou ne s’écrase-t-il pas ? Si c’est une population de fourmis, je peux essayer de t’aider avec ça. Veuillez préciser le problème exact avec le jeu. Merci 

Le jeux ne charge pas ma derniere sauvegarde . 

Aucun probleme de fourmis . 

Une solution ou dois-je me faire rembourser ? 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, flo13000 said:

Le jeux ne charge pas ma derniere sauvegarde . 

Aucun probleme de fourmis . 

Une solution ou dois-je me faire rembourser ? 

No refund needed, a fix is coming. Be patient. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DrRock said:

Xbox

 

I think PC and Xbox handle this situation differently since it doesn't crash on PC just severe lag. I think to fix this problem the devs need to limit the number of ants in the hill (or joking aside is this a reason to get a new RTX 3080 GPU) 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RazielDERF said:

Plus précisément, quels sont les problèmes que vous avez? Votre jeu ne se charge-t-il pas ou ne s’écrase-t-il pas ? Si c’est une population de fourmis, je peux essayer de t’aider avec ça. Veuillez préciser le problème exact avec le jeu. Merci 

Raz- he's having the same issue Im having with the saves 

Edited by tecknotot
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, flo13000 said:

Le jeux ne charge pas ma derniere sauvegarde . 

Aucun probleme de fourmis . 

Une solution ou dois-je me faire rembourser ? 

Ok, je comprends. C’est un problème connu avec le jeu. Il fait l’objet d’une enquête par Obsidian. Soyez patient, ils vont résoudre ce problème. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...